OK, tak povedzme, ze sa ide programovat...malo by sa to tu skonsolidovat:-D
Osobne by som uprednostnil "textovejsiu" formu hry, bolo by to menej pracne, rychlejsie hotove,....
nejaky ten piatok sa "hram" s Borland Pascalom 7.0. Nasiel som super web, okrem ineho su tam aj hry, robene prave v Pascale vratane technickej podpory k jednotlivym softom...Co sa mna tyka, veci ako procedury, podmienky, cykly ovladam vcelku good.
Po grafickej stranke by tu bol mensi navrh: pohyb po tom nejakom svete by prebiehal z vtacej perspektivy, teda "2D zhora". Nejaky panacik by stretaval postavy, riesil questy a prave v tychto momentoch by sa preslo do pohladu, kde by sa riesila uloha, pripadne prebiehal rozhovor. Obrazovka by sa rozdelila na dve polky (pri rozhovore), niekde vedla by sa povaloval portret danej postavy. Pri questoch by sa vyuzil zase iny pohlad...
Takze navrhujem Borland Pascal 7.0. Samozrejme, urobte ako uznate za vhodne? ,-)