Game Editor umožňuje uložiť do súboru iba premenné(pre programátorských laikov, premenné sú ako krabice do ktorých niečo vložíš napr. číslo a potom si ho môžeš hocikedy prečítať) a to príkazom saveVars("meno súboru", "skupina tých premenných ktoré chceš uložiť"). Tento príkaz napíšeš do Script Editoru. Čiže ak chceš hru uložiť do súboru savegame.sav a chceš uložiť skupinu premenných Na savenutie tak napíšeš do Script Editoru:
saveVars("savegame.sav", "Na savenutie")
No a potom keď chceš hru nahrať tak použiješ príkaz loadVars("menu súboru", "skupina premenných") čiže napríklad
loadVars("savegame.sav", "Na savenutie")
a tak sa tie premenné nahrajú. Týmto sa dá vyriešiť celý save a load, čiže napríklad keď máš nejaký dom tak preňho spravíš premennú v ktorej bude či je zatvorený alebo otvorený a tú uložíš pomocou saveVars a keď ju nahráš pomocou loadVars tak napíšeš príkaz v ktorom otestuješ či je v tej premennej že dom je otvorený alebo zatvorený a podľa toho nastavš ako má dom vyzerať. No a tak to môžeš spraviť zo všetkým a tradadá! Máš save a load.
Naposledy upravil: Klaykap (12.6.2017 20:26:43)