Všechy bugy jsou zde:
----------- Našel MiLkuAs na Micorosftu -----
Putt-puttův stín ve světových dvou nad teddy boom je špatný.
Tmavý horní pravý roh sekvence videa vtipného oka je zkreslený.
Když Klaymen chytil lano prsten z pravé strany, sestupuje směrem doleva, ale přepne strany do místnosti stromu.
Pokud chytil lano zleva, zůstane na stejné straně celou cestou dolů.
Zvukový efekt pro dveře jeskyně zavřený za vámi chybí.
Rádio zapnutí rádio je velmi obskurní. Vytahuje poslední prstence v modrém prostoru Venuše.
Otevřená animace dveří, která chybí v síni záznamů při vstupu zvenčí.
Světlo z okna na konci haly rekordů zapálí disky na podlaze a Klaymen, když se vydáte k oknu.
Když se nacházíte v nabídce možností, můžete slyšet statické vysílání z rozhlasového vysílání .
Mouse puzzle nemá žádné zvukové efekty.
Horní část bláta na druhém poli Dyno- chátra zmizí, když Klaymen vychází ze dveří do arény lasice.
V příběhu Hoborg na třetí obrazovce druhého panelu 'of' je napsáno 'off'.
V přehrávači hradu pod klíčem, který Willie tlačí z obrazovky, je aqua, ne šedá.
Zvukové efekty pro uvolnění lana chybí, když Klaymen uvolní lano z Lab Attic v Laboratorní sklepě.
Zaznamenávají se zvukové efekty pro lano, které se odvíjí od laboratorního podkroví do laboratorního sklepa.
Na černé prázdnotě na vnější straně Willieho domu v jedné z jezerních putt-puttových scén jsou zelené skvrny.
Video disk v podlaze rozhlasového prostoru se mění, když jsou dveře k podlaze jezero zavřené. Změní se ze zelené na bílou.
V zámeckém pořadí robot Bill zdvihne dveře, ale když Klaymen dopadne na zem, dveře jsou zavřené.
Scéna zaúčtování dveří zámku se opakuje poté, co Klaymen dopadne na zem.
Animace Klaymenu, která se skáče do výpusti na jezeře, je velmi vyplavená, zrnitá a vybledlá.
Fialové linie běží po některých scénách během putt-putt jezera .
Barva podlahy jezera se dramaticky mění. Když se díváte dolů na jezero, podlaha je světle hnědá, ale když Klaymen přistane na jezeře, podlaha je tmavě zelená.
Na druhé poznámce v pokladně "Klaymen" je napsáno "Klaymeb".
Ve sálech záznamů na 10. svitku Ogdilla je "heckling" hláskováno "hectoring".
V režimu pauzy Klaymenova levá paži mizí stěnami, když prodlužuje paže nebo uchopí uši.
Otevírání a zavírání dveří v hale zaznamenává zvukové efekty.
Pro stupně 2 a 3 nejsou k poštovní schránce v poštovní místnosti žádné krokové zvukové efekty.
Klaymenovy ruce přepínají barvu prstu. V závislosti na scéně budou černé prsty v nesprávné ruce.
Při putt-puttové jízdě se auto změní ze zelené na vodní.
----------- Je to přeložené z angličtiny do češtiny na Googlu, takže nějaký překlad bude špatný. -----------