A čo takto spraviť toho Neverhooda najprv ako textovú hru s portrétmi postavičiek? To vás nenapadlo?:) To by moja programovacia hlava zvládla bez problémov! Skrátka ... spraví sa dej, urobíme niečo ako príkazovú riadku (ktorá bude zasadená v peknom prostredí) a napr. budete v nejakej miestnosti a chcete sa dostať vpravo, tak vyberete príkaz "choď vpravo" ... o chvíľu sa zobrazí pokec kde ste sa vlastne dostali a čo tam vidíte.
Určite by bolo pekné prepracovať jednotlivé dialógy medzi postavami - trebars ak sa Klaymen rozpráva s Bilom, tak keď hovorí Klaymen, ukáže sa jeho portrét a vedľa toho sa efektne vypíše text (v takej rýchlosti ako hovorí - ale zvuk tam nebude...), ak dohovorí, zobrazí sa Billov portrét a vypíše sa jeho text. To by na hre dosť pridalo, si myslím. Okrem toho, čas od času sa tam môže zobraziť aj nejaká tá scenéria atď. Rosseta by nemala toľko práce - stačí len spraviť portréty postáv (môžu aj nové pribudnuť). A dej zložíme aj spolu nejak - i keď by bolo lepšie sa o tom porozprávať viac a premakať to.
Viem, znie to ako naozaj príkazová riadka, ale dá sa to aj takto a grafiky by tam nebolo treba veľa valiť (a neni ani dôvod). Osobne nechcem nikoho spochybňovať v schopnostiach, ale na plnohodnotnú hru akou bol pôvodný Neverhood nemá ani jeden z nás (možno príbehovo áno, ale inak nie). Hudbu by sme mohli dať z pôvodného Neverhooda a bolo by. Myslím, že ak by sa nám to podarilo dostať do takejto formy, mohli by sme uvažovať o lepšej alternatíve, ale toto je základ.
Takže než začnete vypisovať, že je to totálna hovadina, skúste si v duchu na 30 sekúnd predstaviť, čo vlastne v tejto zostave dokážeme - do 3D grafiky v plastelínovom prostredí to asi nedotiahneme Textovka je dobrá alternatíva a radšej by som zapracoval na tom, než na nejakom "vykostenom" a úbohom pokračovaní, ktoré bude mať na prd grafiku a o ničom engine a jediná kladná vec bude príbeh. Na textovke sa treba pohrať len s dejom hry a minimálna námaha bude v grafike, ale tú môžeme narozdiel od 3D pokračovania robiť až na samotný koniec
PS: Čo sa týka puzzle a podobné minihry... neni problém, všetko sa tam dá zakomponovať